Régebbi feladatok
2018
A „Space Scavanger” egy gyűjtögető PvP játék, melyben a cél a legtöbb pont összegyűjtése. A játékos egy űrhajót irányít, mellyel loxóniumot kell bányásznia a pályán randomra előforduló meteoritokból, és megvédenie magát az ellenséges hajóktól.
A játéknak akkor van vége ha minden meteoritot kibányásztak, vagy ha lejárt a játékidő.
2017
A játék egy kétdimenziós pályán zajlik valós időben. Adottak bolygók (x, y, radius), a játék célja pedig minél több bolygó elfoglalása. Minden bolygónak lehet egy birtokosa 0-100% birtoklási aránnyal. A játék kezdetekor minden játékos egy 100%-ban birtokolt bolygóval, rajta 50 egységnyi sereggel indul. A többi bolygó kezdetben semleges, 0%-ban birtokolt.
A játékosok egy adott bolygón állomásozó seregeiket bármikor egy tetszőleges másik bolygóra küldhetik, ekkor a sereg egyenes vonalú egyenletes mozgással a kiinduló bolygó középpontjától a cél bolygó középpontjáig mozog.
2016
A játékos csapat egy HTTP API-t használva 2 tengeralattjárót irányít. Lehetőség van a tengeralattjárókat mozgatni, valamint torpedókat indítani. A két tengeralattjáró mellett több, a játék által irányított (bot) hajó cirkál a pálya területén. A mozgást egy sziget nehezíti a pálya közepén. A bot hajók nem indítanak torpedókat.
A játék célja hogy a tengeralattjárókat irányítva, a szigetet és a pálya széleit elkerülve, a bot hajókat torpedókkal eltalálva minél több pontot szerezzenek.
A döntőben a játékosok tengeralattjárói egymás ellen játszottak. Nézd meg a csatákról készített videókat.
2015
Még nehezen hiszitek el, de a ti vezérlőprogramotok is sikeresen letöltődött az űrkompok egyikére, melyek nemrég landoltak ezen az érintetlen és gyönyörű bolygón: a LDDC-7DF-en, de nincs sok időtök a pihenésre. Hamarosan felkel a bolygó 4 napja és kezdetét veszi a nappal, mely alatt fel kell építenetek az első települést, amelyet a hamarosan megérkező első telepesek fognak használatba venni.
A bolygó felszíne egy sík terület, így egy kétdimenziós térképen kell navigálni. A felszínt a központi vezérlés azonos méretű négyzet alakú 2D egységcellákra osztja – az X,Y koordinátákat egy hagyományos jobbsodrású síkbeli Descartes-féle koordináta rendszerre nézve definiálva.
Az űrkomp tekinthető egy olyan cellának, melyben csak a saját építő egységek tartózkodhatnak, elhagyása után oda vissza már nem léphetnek.
A cél a bolygó kőzetében minél nagyobb hasznos terület kialakítása a telepesek érkezéséig minél több pontot szerezve.
2014
A harmadik fordulóban is egy bolygóközi csomagszállító űrhajót kell irányítanotok a játékszervernek küldött parancsok segítségével. A bolygók egy síkban vannak, így egy kétdimenziós térképen kell navigálni. Ebben a fordulóban minden csapat ugyanazon a pályán versenyez, egymást űrhajóit látják, fel tudják venni a másik csapat által lerakott csomagot is.