Menü

Régebbi feladatok

2017

A játék egy kétdimenziós pályán zajlik valós időben. Adottak bolygók (x, y, radius), a játék célja pedig minél több bolygó elfoglalása. Minden bolygónak lehet egy birtokosa 0-100% birtoklási aránnyal. A játék kezdetekor minden játékos egy 100%-ban birtokolt bolygóval, rajta 50 egységnyi sereggel indul. A többi bolygó kezdetben semleges, 0%-ban birtokolt.
A játékosok egy adott bolygón állomásozó seregeiket bármikor egy tetszőleges másik bolygóra küldhetik, ekkor a sereg egyenes vonalú egyenletes mozgással a kiinduló bolygó középpontjától a cél bolygó középpontjáig mozog.

2016

A játékos csapat egy HTTP API-t használva 2 tengeralattjárót irányít. Lehetőség van a tengeralattjárókat mozgatni, valamint torpedókat indítani. A két tengeralattjáró mellett több, a játék által irányított (bot) hajó cirkál a pálya területén. A mozgást egy sziget nehezíti a pálya közepén. A bot hajók nem indítanak torpedókat.

A játék célja hogy a tengeralattjárókat irányítva, a szigetet és a pálya széleit elkerülve, a bot hajókat torpedókkal eltalálva minél több pontot szerezzenek.

A döntőben a játékosok tengeralattjárói egymás ellen játszottak. Nézd meg a csatákról készített videókat.

2015

Még nehezen hiszitek el, de a ti vezérlőprogramotok is sikeresen letöltődött az űrkompok egyikére, melyek nemrég landoltak ezen az érintetlen és gyönyörű bolygón: a LDDC-7DF-en, de nincs sok időtök a pihenésre. Hamarosan felkel a bolygó 4 napja és kezdetét veszi a nappal, mely alatt fel kell építenetek az első települést, amelyet a hamarosan megérkező első telepesek fognak használatba venni.

A bolygó felszíne egy sík terület, így egy kétdimenziós térképen kell navigálni. A felszínt a központi vezérlés azonos méretű négyzet alakú 2D egységcellákra osztja – az X,Y koordinátákat egy hagyományos jobbsodrású síkbeli Descartes-féle koordináta rendszerre nézve definiálva.

Az űrkomp tekinthető egy olyan cellának, melyben csak a saját építő egységek tartózkodhatnak, elhagyása után oda vissza már nem léphetnek.

A cél a bolygó kőzetében minél nagyobb hasznos terület kialakítása a telepesek érkezéséig minél több pontot szerezve.

2014

A harmadik fordulóban is egy bolygóközi csomagszállító űrhajót kell irányítanotok a játékszervernek küldött parancsok segítségével. A bolygók egy síkban vannak, így egy kétdimenziós térképen kell navigálni. Ebben a fordulóban minden csapat ugyanazon a pályán versenyez, egymást űrhajóit látják, fel tudják venni a másik csapat által lerakott csomagot is.

Résztvevők

Csapatnév Csapat típusa Egyetem / főiskola
102
Ökörsütők szenior csapat
101
Gandom Ruys diák csapat Pécsi Tudományegyetem
100
NaN diák csapat Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
99
Restelt my szenior csapat
98
DiósMacaron diák csapat Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
97
Makaron szenior csapat

Weboldalunkon cookie-kat használunk a felhasználói élmények javítása, és az azonosítás érdekében, további információk az adatvédelmi nyilatkozatban.Elfogadom